Obchodní podmínky pro maloobchodní odběry

Přidání výrobku do košíku a dokončení nákupu

Přidání výrobku do košíku a dokončení nákupu. Poté co jste si vybrali produkt, klikněte na tlačítko „koupit“ Zobrazí se vám nákupní košík, ve kterém můžete odeslat objednávku tlačítkem „odeslat objednávku“ poté, co vyplníte všechny potřebné údaje.

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky vám přijde na zadaný email potvrzení a kopie objednávky pro vaši kontrolu.

Poštovné a balné

Doprava objednaného zboží je zajišťována společností PPL.

Cena za zásilku na dobírku: 120,-Kč

Cena za zásilku zaplacenou převodem: 120,- Kč

Cena za zásilku na dobírku do Slovenské republiky: 250,- Kč

Cena za zásilku zaplacenou převodem do Slovenské republiky: 250,- Kč

Při nákupu po ČR nad 2500,-Kč poštovné 0,- Kč
Při nákupu po SR nad 5000,-Kč poštovné 0,- Kč

Způsoby platby

Dobírka

Při platbě na dobírku zaplatíte zboží přepravci při předání zásilky. 

Jestliže se nevyzvednutá zásilka vrátí zpět k nám a zákazník bude požadovat opětovné zaslání, hradí veškeré tím vzniklé náklady.

Bankovním převodem

Při volbě platby bankovním převodem Vám bude po dokončení objednávky odeslán email s částkou k úhradě, číslem účtu a variabilním symbolem platby. Po převedení částky na náš účet se objednávka stává zaplacenou a začíná se realizovat její zpracování. 

GoPay

Vyberte si na stránkách internetového obchodu zboží/službu, o kterou máte zájem.

Na straně internetového obchodu vyplňte údaje a potvďte objednávku vybraného zboží/služby.

Otevře se okno platební brány GoPay, kde zvolte záložku preferované platební metody 

Na platební bráně GoPay postupujte dle instrukcí dle zvolené platební metody. Po provedení platby dojde k přesměrování zpět na stránky internetového obchodu. 

Platba je automaticky provedena a objednávka vybraného zboží/služby ze strany internetového obchodu ihned vyřízena.

Osobní odběr

Osobní odběr zboží na adrese prodejny:
Eurofiran-bytový textil, 28. října 1837/25, 702 00 Ostrava, . Aktuální dostupnost vaší objednávky Vám rádi sdělíme na tel. 602 184 077 (vedoucí skladu) a nebo formou emailu: ezaclona@gmail.com

Dostupnost a doba expedice

Objednávka je expedována od 1 do 10 pracovních dnů, dle aktuálního stavu daného zboží na skladě. O přesném termínu dodání se lze informovat emailem nebo telefonicky.Pokud dojde ke zdržení, je chyba na straně dodavatele a my Vás budeme o změnách informovat.

Standardní dodací termín prostřednictvím přepravní společnosti je 1 až 2 pracovní dny po ČR.

Garance vrácení peněz

Podle zákona č. 367/2000 Občanského zákoníku máte jako soukromá osoba (neplatí pro objednávky na IČ) možnost odstoupit do 14 dní od smlouvy. Jestliže tedy zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez uvedení důvodu vrátit a budou vám zpět zaslány peníze (ať již bankovním převodem nebo složenkou).

Podmínky pro vrácení peněz jsou: 

  • Zboží musí být neporušené, v originál obalu bez známek užívání nebo opotřebování, schopné dalšího prodeje.
  • Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
  • Zboží zasílejte pouze doporučeně, ne dobírkou - ta nebude přijata, na adresu: Eurofiran-bytový textil, 28. října 1837/25, 702 00 Ostrava
  • Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie faktury nebo dodacího listu, kompletní vaše údaje včetně mobilního telefonu, žádost o vrácení peněz.
  • Vráceny jsou pouze peníze za zboží, nikoli poštovné.

Výměna zboží 

V případě potřeby (např. nevhodná barva, materiál, atp.) Vám nepoužité a nepoškozené zboží v originálním obalu, do 14 dnů od převzetí a písemné komunikaci rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme jiné. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zbož,hradí zákazník.

Ochrana osobních dat

Jako zákazník musíte do objednávky uvést následující údaje:

  • Jméno a příjmení
  • Adresu pro zaslání
  • Telefonní kontakt pro ověření Vaší objednávky
  • E-mail

Tyto údaje jsou nezbytné pro zaslání nakoupeného zboží, zaúčtování a komunikaci s Vámi.

Chcete-li daňový doklad vystavit na jinou adresu než je dodací, měli byste ještě uvést následující údaje:

  • Jméno a příjmení nebo název Firmy
  • Adresu
  • DIČ

Všechna tato data chráníme před zneužitím a neposkytujeme třetím stranám. 

Reklamační řád

Postup při reklamaci :

  • V případě doručení objednaného zboží je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
  • Při dodání zboží jeho doručením na zadanou adresu je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.
  • Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.
  • Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.
  • Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: Eurofiran-bytový textil, 28. října 1837/25, 702 00 Ostrava, ezaclona@gmail.com
  • Reklamované zboží je kupující povinen zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) prodávajícímu na posouzení reklamace na adresu: Eurofiran-bytový textil, 28. října 1837/25, 702 00 Ostrava. Kupující si sám hradí náklady na dopravu reklamovaného zboží prodávajícímu.
  • Emailem - oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady.
  • Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit doklad o koupi či jeho kopii.
  • V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny, né poštovného a nákladů na dopravu a na balné.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
  • Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.